Ozlmslm mrwaslan ağızdan aldındığında pek çok şikayet oluyo ama ben vajinal kullanmıştım ondada vucut fazla olanı beyaz tortu gibi dışarıya atıyor günlük ped kullanmanız gerekebiliyor
Kbrahrl mrwaslan ağızdan alırsan sarhoş gibi geziyorsun ortalıkta baş dönmesi sürekli uyku hali ☺️ Ama eğer günde bir taneyse gece yatarken alabilirsin. Bir süre fitil olarak kullandım haftam büyüdüğü için akıntıyı bebeğin suyuyla karıştırmamak için ağızdan alıyorum artık. Fitil olarak daha iyi bence sadece akıntın oluyor tortu şeklinde yada sulu akıntın oluyor
durununannesii mrwaslan canım ben normalda yatmadan önce alıyodum burda yan etkileri oluyo diye okumuştum. Dün unuttum yemekten sonra aldım resmen sarhoş oldum 😂😂 oturduğum yerde başım döndü gözlerim döndü sonra bi uyku bastırdı dedim noluyo 😂
roseee Ben 9.haftaya kadar kullandım tam tersi düşük olmasın diye doktorum vermişti ama çok uyku getiriyo ilk zamanlarda ağrım vs oldupunda da önermişti
mrwaslan Bende 4+2 haftalık hamileyim, henüz keseyi bile görmedik :) allah sağlıkla tamamına erdirsin inşallah. çok çok heyecanlıyım, meraklıyım. Günde 3 kez içiyorum ben. Aralıklı baş dönmesi bazende Uyku hali yapabiliyor