Cansuyildirim musti28 33+4te gitmiştik 2300 kilomuz. Haftasıyla uyumlu dedi doktorumuz ama bana az geldi. Ana yüreği online 😂
Denizinci Baharbal oyy 🤦♀️Bende daha düşük çıkacağını tahmin ediyorum ama sizinki arasında ki fark epey fazlaymış. ☺️
Baharbal Denizinci 3070 gram dediklerinde hrmen sordum kız mı diye biliyordum ama insan o an be dediğini bilmiyor 1 saniye gözümü ayırmadım karışacak diye 😁 devlette doğum yapmıştım
Ipeku Bnm 25 haftalıkken 650 gram 31 cmdi killsu azmi bilemedim kizlad 14unde randevum var kilo almistir inszs 🙏
gulhaneylul Denizinci normal doğum mu yoksa sezeryan mi olacaksın canım doktorun bu konuda birşey dedi mi
Denizinci gulhaneylul çatı muayenem olumlu geçti, doktorum sen doğurursun bunu çatın geniş dedi. Allah nasip ederse , bir problem olmazsa eğer normal görünüyor. Bende normal Doğum istiyorum ama henüz açıklığım yok. 3 gündür bol yürüyüş ve spor yapıyorum🤷♀️
Baharbal hilal_tas94 ben tahmin ediyordum çünkü karnım hiç yoktu nasıl 4 kilo doğacak diye soruyorum hep 😁