Merhaba kızlar 11 aydır hamile kalmaya çalışıyorum adetim 8 gündür gecikti. 14 Nisan da kanama gibi açık pembe kahverengi leke geldı 2 3 gün kadar sonra birdaha gelen birşey olmadı bugün de beyaz akıntım olmuş ide gögüslerim şiş dokununca acıyor her yer yasaktan ötürü kapalı hamilelik payı varmıdır? ☹️😐 Bende hamile kalayım artık