purplemoon zumra2020 eğer gizli değilse isminizi rica edebilirsiniz rica edebilir miyim tanıdık geldiniz de 😊
Ceylizm Zeynep_bayram 38 haftalığım adet ağrısına benzer ağrım var karnımda kasılmalar var ama bunun dışında belirtim yok. Nts de sancım 20-30larda çıktı.Artık doğsun istiyorum bebişime kavuşmak istiyorum ama nerdeee içerde keyifler yerinde 🧸
purplemoon zumra2020 bı yakınıma benzettim de yani diğer yazdığınız postlarin cevaplarına. Bakınca çok benzerlik vardı eşinizin asker oluşu sanırım kız bekliyorsunuz ve ismide Zümra olacak onun benzerliği ve Adana’da oluşunuz yok artık. Bu kadar benzerlik olmaz demiştim ama oluyormuş . Teşekkür ederim isminizi paylaştığıniz için paylasmayada bilirdiniz 😊
Topraksmom Zeynep_bayram son 21 🙏🏼 gecmiyor günler artık zorlanıyorum sağ saglim kucağımıza alıp rahatlasak 🙏🏼
gulcaneren Son 17 gün, 37+0 da 3.400 gr, normal doğum istiyorum ama böyle giderse zor olacak gibi. Kilosu gittikçe artıyor 🙄
Nehir66 Zeynep_bayram iri bebek olduğu için bebeğim doktorum normal doğuramazsın dedi 😊ilk doğumum bide 😊
zumra2020 purplemoon rica ederim 😊 su anda kendimden şüphe ettim 🤣🤣 ben tanıyor muyum acaba sizi tahmininiz doğru mu yoksa 🤭 bende öğrenebilir miyim adınızı 😇
Zeynep_bayram burcuisik12 2 gün önce doktora gitmiştim. Hazırsın dedi. Ama doğuma verilen günüm 16 mayıs
Dilan90 Zeynep_bayram son 21 bizimde ilk gebelıktede 39+2de sabah bel agrısı ve kaşık agrısıyla uyanmıştım ama tahmın ettım doğumla alakalı olduğunu anlaşılıyor çünkü bı baktım nişanım geldı snra doktora gittim nst de de sancı çıktı doktor yatın sabaha kadar evde bekleyelım dedı sabah yatısını yaparız akşama kadar doğurursun demıstı ama geceye zor dayandım hastaneye gittim sabah karşı doğurdum. Bunda bilmiyorum şimdi nasıl olucak. Belirtiler senı yönlendırıyor zaten her an gelebilir sancıların
Zeynep_bayram Dilan90 ay inşALLAH tatlım. Çok sabırsızlanıyorum artık. Ama sancılarım yeniden azaldı. Rüsmen ümidi kescem, içeride büyütcem artık 😑😑😑😂😂