9 haftalık hamileyim 3 haftadır tekrarlayan nezle var bugün yeniden başladı hiç bişey yiyemiyorum buda bulantı yapıyor. Kusmam yok. Ne önerirsiniz kalkamıyorum bile yerimden doktor u aradım kbbye yada dahiliye ye git ilaç almadan geçmeyecek bu dedi kararsız kaldım yardım edin evde neler yapabilirim