Inanın sadece elimden geldiğince sağlıklı beslenme ye çalıştım kilo alması için ayrıca bi çaba göstermedim çok şükür şeker değerim de normal çıkmış ti bende anlamadım nasıl böyle kilo aldı 😊 Tek korkum normal doğum diye diretirken bebeğimi riske atmaktan çok korkuyorum 😌 inşallah sağ salim kucaklarimiza aliriz bebeklerimiz ı