Eve hanımlar bizim son 12 günümüz. Henüz bir belirti ve açılmam yok. Günde 1 saat yürüyüş yapıyorum, pilates topu, yoga , squat , merdiven inme çıkma. Yok bizim kızın gelesi. Siz neler yapıyorsunuz açılma olması için? Yada nasıl gidiyor son günleriniz☺️🙋♀️