Meric1 cekirge doruk hastanesinde suhendan benderli doktora gidiyorum. 29+2 olduk cok sukur. Doktor bebekle ilgilendigi gibi sizinle, ssagliginizla, beslenmenizle de cok fazla ilgileniyor. Ve normal dogum yanlisi bir doktor. Biz su ana kadar gayet memnun kaldik cok sukur