Sulessnal Kızlar 14+3 günlük gebeyim. Ve uzun bir süredir ayaklarım üşüyor hatta kalın patiklerle dolaşıyorum. Kan değerlerimde çok normal. Bu durumu yaşayan anneler var mı
halime21 Sulessnal benim de öyleydi sonra geçiyor cnm erkek bebeklerde oluyor diye duydum benim erkek acaba seninde erkek mi
sevenpolat Hep sıcak tutmaya özen göster canım, bende aynı şekildeydim özen göstermiyordum idrar yolu enfeksiyon olmuştum o yüzden mutlaka sıcak tut.
Sulessnal Sağol canım: Ayaklarımı sadece uyurken çıkarıyorum. Gün içinde hep patikliyim. Nedensiz sanırım.
Sulessnal Bilgebalta daha gitmedim doktora. 16. Haftada gidicem ki belli olsun diye. Malum virüs olayından dolayı
Bilgebalta Sulessnal genelde erkek bebeklerde ayaklar üşür ileriki haftalarda geçiyo ama Bi yanıyor Bi üşüyor benim ikisindede aynı oldu
Ugurlu90 Bende ayniyim canim evde hala çorap ustunde kışlık patikle dolaşıyorum bazen yanıyo bazen donuyo ısınmıyor
hande_k halime21 benim de bebeğim erkek ve ayaklarım ilk zamanlar hiç ısınmazdı. Sıcak su torbalarıyla ısınmaya çalışırdım. Sonrasında kendiliğinden geçti.
GizemKadirr Benimde ayaklarım hic ısınmıyor. Normaldede öyleydi ama suan sürekli bu sekilde havlu bambu çoraplarla dolasiyorum battaniyesiz oturamıyorum 🙆🏼♀️ 8+2 deyiz bu arada.
GizemKadirr Sulessnal benim üstte üşüyor. Yani ayaklarım buz gibi ama üstümde de polar sabahlikla dolaşıyorum 🙆🏼♀️ Sürekli evdeyiz diyemi böyle bilmiyorum ama bi kac arkadaş daha var ben gibi olan. Ve kanla alakalı bi sorunumda olmadığı halde.
Sulessnal Evet kan değerlerim benimde çok iyi. Hatta tahlil yaptırmadan önce kesin kan değerim düşmüştür ondan üşüyor diyordum ama öyle değil😁 neyse hayırlısı bakalım
Kiymetlibebek Sulessnal evet canim benimde.lyleydi patikle bile buz gibi olurdu sicak su torbasi koyardm hafif isinirdi