Kızlar merhaba başlarda kesemde kanama vardı ilk 3 ay progestan kullanmıştım daha önce kürtajım oldu. Ondan sonra herşey normaldi 20gün önce gittiğimde doktorum bebek aşağıda erken doğum riski var demişti. Biraz önce lavaboya gittiğimde gördüm kahverengi leke gelmiş. Daha önce rahimde kan olduğunda bile gelmemişti korktum. Dün akşamdan beride daha az hareket ediyor gibi gelmişti ama biraz önce hareket etti yine. Başına böyle bişey gelen oldu mu nedendir allah korusun erken doğumdan korkuyorum