7+1 deyim daha önce hiç kanamam lekelenmem olmadı. Bugün açık kahve leke geldi dr uma danıştım hastaneye geç ebe düşük önleyici iğne yapsın dedi. İğnemi oldum ama leke devam etti. Hafifte sancım var kasıklarda ve belim ağrıyo. Ebe iğne yapmadan bebeğime baktı kalp atışı var sağlıklı görünüyor dedi. Çok korkuyorum. Sabah dr uma gitcem kontrole ama bekleyemedim allah aşkına bilgisi olan yardımcı olsun :(