Sevdaugur Kubra1606 biz de 22+1 iz gayet iyi gidiyor bu hafta Detaylı ultrasona gidicem inşallah her şey güzel geçer
ilayy Bir hafta iyi bir hafta kötü yuvarlanıp gidiyoruz senin nasıl gidiyor cinsyetin ne isim buldun mu ben isim aramaktan çıldırıyorum da 🤪
AliSilan 20 +3 gunluğuz bizim cinsiyet kız❤️😍 hamilelik bana zor geliyor ben eylülün hemen gelmesini istiyorum sadece Allahın izniyle. 🙏🏻😁
superm0m nefessiz kalıyorum ben çok şişkinlik hissediyorum onun dışında her şey güzel🙈 Kızlar bir şey soracağım benim son adetim 7 aralık ben şuan 21 haftalık mıyım 22 mi🥺🥺
superm0m UrasEgeninannesi Esss92 evettt ama kafam karışıyor yazıyorki 22 hafta 21+3 günlük mesela böyle yazdığı için 🙈🙈
Eylul9235 20+1 den selamlar baya hareketli bir şekilde ilerliyor hamilelik. Alışveriş yapmaya başladınız mı ben bir iki müslin aldım şimdilik 😅
Byzb1 Hafta olduk bugün Kızımla 🌸 şuanlık güzel ilerliyoruz , sabah ayrıntılı ultrason var inşallah ordanda hayırlı sonuçlar alırız 🙏🏻
Sevgiy Biz de oglusumla 21+4 olduk icimde bir tirtil hic durmuyor maşallah cok sukur rahat geciriyorum hamileligi ben :)
Anneyim 20+6 olduk sanırım kızım olacak inşallah ayrıntılı ultrasonu bekliyorum cok heyecanlıyım 3 oglum var hepsinin heyecanı cok farklı kız olunca daha da farklı duygular yaşıyor insan inşallah hayırlı evlatlar olurlar.