Nihall23 14+2 günlük hamileyim ama bugün sanki birden göğsündeki hassasiyet o doluluk gitti gibi normal mi acaba 😔 burda o kadar şey okuyoruz ki artık herşeyi takar oldum 😔
sevenpolat Normal canım daha yolun başındasın hormonlardan dolayı bi öyle bi böyle gayet normal bi durum.
sevenpolat Nihall23 Ben 16 haftalık olana kadar sorguladım hep hamile miyim değilmiyim diye 😅bi iyi hissediyordum bi kötü baazen iştahlı baazen 0 iştah yani her konuda hormonlarımız o şekilde devam ediyor canını sıkma sakın doktoruna danış ayni şekilde söyler.
Nihall23 sevenpolat ben doktora gidip ultrasonda görmesem hamileyim demem heralde azda olsa içim rahatladı sağol canim 😊 bi ara doktora gitmeyi bile düşündüm