Esryk Merhaba bayanlar 37+5 ten herkese selam. Bebeğimin hareketi sandığım şey kasılma olabilir mi Bu haftalarda bebeklerini kaybedenleri de okudukça…😢tecrübeli anneler yorum yaparsanız sevinirim
Busrasalt Esryk canım ben 28. Haftamdayım bebek kendini geriyor zannediyodum doktora gittim hemen yalancı doğum kasılmalarıymış progestan verdi hemen
ikiprensannesiiii Esryk bebeğini kaybetmekle alakası oluyor mu kasilmanin ben bilmiyorum neyden dolayi
nurcin-ruya Esryk canim bebek haraketi gösterir ve hemen gecer kasilma bi noktada bir sisik sanki bebegin kafasi gibi buyuklukte gerilir gerilir ve sonra kasiklara vurur sonra birden iner ordan belki anlayabilirsin 😇
Esryk Uysalbebek evet birden bazı yerlerde sertleşiyor bazen karnımın biryeri yükseliyor Busrasalt Miniksusam93mr Busrasalt
Miniksusam93mr Busrasalt ya ben de 27yim uzun zamandr gerilme gibi hissedyrm sertlesiyo aciyo birazda tas kesiliyo resmen sonra geciyo bu da mi dedginden acaba.
Busrasalt Miniksusam93mr kesin konuşmak istemem ama bence öyle bendede öyle oldu önemsemedim bebek kendini geriyor vs gibi düşündüm ama fazlalaşınca doktora gittim doktorum yalancı doğum kasılmaları dedi
Ecekatan Miniksusam93mr bende 32. Haftadayım aynı şeyler bende de oluyor umarım cevaplayacak birileri çıkar 😣😣
Miniksusam93mr Busrasalt daha doktra gitmedim ama dedigm kisiler normal sert olur diyo ama bu normal bi sertlik degil aciyo orasi .insllah hepimizin düzelir. 🤲
Miniksusam93mr Ecekatan simdide aynisi basladi hareketi yok gibi bi kac gundr .kasilmadan mi hissetmiyrm acaba .
Esryk ikiprensannesiiii öyle yazanlar olmuştu so aylarda kordon dolanması oluyor belki bağlantılıdır ben de bilmiyorum
Esryk Miniksusam93mr hareket ettiği de oluyor ama bahsettiğim gibi de oluyor haftaya sezaryen doğum yapacağım zaten sen 1 haftam inşallah hepimizin Bebekleri sağlıkla gelsin
Esryk nurcin-ruya 🤔vallahi tedirgin oldum bu akşam da olursa bi nst ye gideyim en iyisi tedirgin olmaya gerek yok