Canım ben geçen aldırdım doktor eliyle kestikten sonra dikiş boyunda ip cekti içinden ben devlet hastanesinde yaptım üstü yapiştırma kenarları arkadaşin dedigi gibi mavi laylon ip vardı hemşire hastaneden çıkmadan son pansuman yaptı 10 gün sonra gel aldır dedi bende gittim aldırdım