ArzuCnbz Merhaba hamişler. 31+5 günlük gebeyim . 3-4 gündür var olan bir ödemim var ayağımda ayak bileğimde doktor sadece tuzu azalt dedi. Var mı yaptığınız her hangi birşey geçmesi , azalması için 😒
beriufuk ArzuCnbz benn henuz 28 haftalgm ve en az 1 aydan fazladır ödem sıkıntısı yaşıyorm. Çok fazla ödemim var eller ayaklar yüzüm şişti 😕😕 bugune kadar tuzu cok ama cok az tukettm tuzla alakası oldgnu düşünemiyorm o yüzden tatlıda yapıyor benm abrtmşm diyebldgm bir tatlı var çünkü😕😕
minikgunesim ArzuCnbz malsf bizde çekiyoruz 31 haftalık olduk ne çatlağımız durdu ne gece krampları ne şişlik önümüzde de onca gün var halimiz Yaman gibi😓😓😓
Evita ArzuCnbz 31 artı 5 im, biz de az önce eşimle ayaklarımın ve vücudumun neden bu kadar şiştiğini konuşuyorduk. Benim bugün başladı. Bu posta denk geldim.Tuzu azaltıyım madem ben de😄
minikgunesim beriufuk ayak neyse de eller ve yüz sıkıntılı diye duydum doktoruna söylemelisin bence cnm 💙
icenes 35+3 haftalık gebeyim dün temizlik yaptım akşamına ayaklarım şiş halde kaldı yüksekte tuttum sabah kalktıgımda hala aynı ödem halinde daha önce böyle olmuyordu çok ayakta kalıyorsanız ondan da olabiliyor ben şimdi buz koydum bakalım incek mi
ArzuCnbz icenes Çok fazla ayakta kalmamaya dikkat ediyorum aslında ama olacağı varsa da oluyor galiba 😒