Fatoosss Kizlar 34+4gunluk hamileyim son 3 gündür adet sancisi yaşiyorum ara ara geliyor sancılar korkuyorum erken dogumun habercisimi bu yoksa ☹
Greyy90 Fatoosss ben 30. Haftada yaşadım onu ara ara da olur adet olcakmış gibi sancı netten okudum doktora da sordum yalancı sancılar olurmuş doktorum magnezyum ve maden suyu dedi şu an 35. Haftadayım şükür azaldı sancılar
Irazca35 Fatoosss bende 33 deyim dün benimde böyle hafif hafif vurdu ama bugün birşeyim yok vücut doğuma hazırlık yapıyor heralde yavaş yavaş hemen uzan biraz dinlen Geçiyorsa sorun olmaz ama devamlı yaşarsan doktoruna bilgi ver mutlaka canım
Fatoosss Irazca35 aslinda Bugun hemen hemen hic gecmiyor ben de tedirginim daha cok küçük simdi dogsun istemiyorum