Merhaba arkadaşlar. İshal ve şiddetli karın ağrısı şikayetiyle 20 gün kadar önce acile gittim. Tahlillerde amipli dizanteri çıktı. Antibiyotik kullandım kontrole gittim ama geçmemişti. 5 gün önce tekrar antibiyotik verdi doktor. Yarın tekrar test vereceğim. Geçmemiştir diye çok korkuyorum. Kötü bir ishal türümü bebeğe Zararı olur mu emin olamıyorum. 29 haftalık gebeyim. Bunu yaşayan ya da fikri olup beni aydınlatacak birileri var mi acaba🥺