Smblgzl Duruuuu ben 38+4 ama hiç korku yok acayip rahatım niye böyleyim bilmiyorum ama çok tedirgin etme bence kendini canım rahat ol biraz daha insallah kolay bi doğumun olurda korktuğuna değmez 🥰