Ahsen_ahsen Merhaba, hangi marka ve model beşik önerirsiniz ? İnternetten alan ve memnun kalan var mı acaba ?
Mothersone Ahsen_ahsen Trendyoldan kanzın park beşiğini aldım çok memnunum yeri kalitesi genişliği muhteşem https://m.trendyol.com/kanz/pretty-oyun-parki-70-120-cm-p-33838786?boutiqueId=316794&merchantId=113041&gclid=EAIaIQobChMIuuCAlqCY6QIVwYSyCh1wmgvEEAQYBSABEgIvlfD_BwE
Sak718 Ahsen_ahsen chicco 4in1 aldım hem beşik hem mama sandalyesi hem ana kucağı yükseltip alçaltabiliyorsunuz fiyatını takip etmenizi öneririm 1600-2200 arası sürekli değişiyor fiyatı ben bir gece 4te 1300₺ye yakaladım ve aldım☺️
Ruveyda_ Mothersone canım bende alcam bu tarz ama yatak ne alcaksın içine var mı fikrin pamuk mu ıyı visco mu