bburcu aktkr bence öğrenir öğrenmez gidilmeli. Çünkü birçok gebelik çeşidi var. Özellikle dış gebelik olup olmadığını biran önce öğrenmek gerekiyor anneye zarar vermemesi için.☺️
aktkr bburcu doktorda 7. Haftanda gel dedi. Ben ona bişey söylemedim böyle söyleniyo filan diye. Sen bilirsin çocuk senin çocuğun riski göze aliyosan git her gün yaptır istiyosan. Allah kimseye yaşatmasın ama boyle olanlar olmuş yani. Anlatabiliyo muyum?