Nursimali Yaziyorum ama cevap alirmiyim bilmiyorum 🤷♀️ bugun 35.ci haftaya girdim ve sanki boyle elim ayagim bosaliyo kalbim carpiyo nabzim hizli atiyo normal mi sizce kizlar yemekten sonra oldu
Invisible-33 Nursimali ben nerdeyse iki güne bir aynı sıkıntıları yaşıyorum ve bazen bütün gün bu belirtiler gitmeyebiliyor 😔
Bettyss Nursimali bende 35.haftamdayım canım aynı şeyleri yaşıyorum özellikle çok temizlik yemek yapıp yedikten sonra masa da fena oluyorum nefesim gidiyor gibi kalbim de çarpıyor ama dinlendikçe geçiyor özellikle eğilip kalkarken çok yavaş ol o çok yoruyor, bebiş büyüdükçe normal diyolar😊
Nursimali Snmdnz tansiyonum dustu sandim ama tansiyonum normaldi ondan dolayi endise ettim hala yazarken bile nabzim cok hizli atiyo 😞
Nursimali bebegim_28 tansiyonumu olctum normal sekerde yok cok sukur ama kac gundur temizlikle ugrasiyorum yoruldum mu acaba ondan mi oldu bilemedim ki
Snmdnz Nursimali biraz yat gozlerini kapat sakin sakin nefes almaya calis canm endise yapma geciyor bi sure sonra
AysunFatih Nursimali Benimde ilk defa şimdi öyle oldu yemekten sonra .Senin haftan ileride canım çocuk büyüdükçe mide yukarı çıkıyor yemek yeyince mide doluyor kalp göğüs tarafına baskı yapıyor artık
bebegim_28 Nursimali bende yorulunca baş dönmesi falan oluyor karanlık bir odada uzanıyorum iyi geliyor karanlık
Nursimali Invisible-33 bugun bendende hic gitmedi bide anksiyete panik atak sıkıntım var oda ustune boyle olunca tuzu biberi oluyor 😞😞
Invisible-33 Nursimali soluna yatıp başını da yüksek tutmakta fayda var nefes zorluğu çekmeyesin diye
Nurunilkmucizesi Nursimali bugınden beri bendede durum aynı inanın napcami şaşirdim. Beni anlatmissiniz sanki..
Nursimali Nurunilkmucizesi ilk aylarimda oluyordu ama su son aylar da ilk defa bugun bu kadar uzun yasadim bunu bende
Nefesimolsun Canım dinlenmene bak, kendini yormamaya çalış.İlla bir sebep arama herşeyde.Kalbini ferah tut Canım, Allah’a emanet yavrularımız🙏Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏
Nursimali Nefesimolsun amin aminnn cumlemize rabbim hayirla kucagimiza almayi nasip etsin insallah 🤲🤲🤲