Kızlar bugün oturup kalkarken ve yürürken bi aşağı doğru bi baskı sancı oluyor kanamam falan yok normalmidir yaşayan var mı korkmaya başladım , göbeğimin altından yani büyük ihtimal rahmin olduğu kısımdan bi sancı var devamlı deği l ama oturup kalkarken yürürken falan