emineeeer Arkadaşlar 32 haftalık hamileyim.. ingilzce öğretmen iyim.. yarın doğum iznine ayrılmayı düşünüyorum. zaten doğum yaz tatiline geldiği için sonraya aktarma gibi bir durum yok. ama şu anda kronadan dolayı zaten evdeyiz .. kararsız kaldım siz napıcaksınız hemen 32. haftada doğum iznine ayrılacak mısınız yoksa 37. haftaya kadar bekleyip o zman mı izne ayrılacaksınız
Meriwa emineeeer canm öğretmen değilim ama suan herkesi 32 de doğum iznine ayırıyolar 37 yi bekletmiyolar diye biliyorum haberin olsun
imren91 Canım ben de öğretmenim. Doktor raporu ile yapabilirsin. Sonrasında kullanırsın kalan aylarını. Bence ayrılma zaten evdeyiz
Gul32 Bence 37yi beklemelisiniz, şu an nasılsa okul yok, evdeyiz. 5 haftanızın bir kısmı eylülde işinize yarayabilir 🌸
emineeeer Allah nasip ederse Haziran sonu görünüyor doğumum .. araştırmalarıma göre bir hafta aktarabiliyorum.. bi de canlı ders vermem gerekyor rahatsızım. sırt ağrısı ndan dolayı on dk bile dik oturamıyırum.. müdürüm canlı dersten kaçmak için doğum iznine ayrılmak istediğimi ima etti .. çok rahatsız oldum..malum hamileyiz herşeyi kafaya takıyoruz