Meryem111 Allah yardımcın olsun bende 24+5 im 3 gun önce cktım hastaneden erken dogum rıskınden yattım suan evdeyım cok sukr sancılarım geciyor yavas yavas Allah evlatlarımzı sag salim kucagımıza almayı nasip etsin bol bol dua et su iç yat inşallah bir an once diner agrıların zamanında kavusursun yavruna