Haticebasyol43 Kizlar 33+4um ve bu aralar tansiyonum cok dusuyor birden bayilma hissi geliyor sizce neden tansiyon sorunum hic yoktu ayakta kalamiyorum fazla direk tansiyonum dusuyor doktora gidicem 8mayisda size sorayim dedim 😇
ECeren Haticebasyol43 28 haftalığım bnde de düşük tansiyon durumu var yarın doktorumla görüşeceğim tırsıyorum
Tnskmn Haticebasyol43 benim de haftam 33+4 canim tansiyonun yüksekliği daha kötü canim basın donduğu an bir yere otur rahatla benimde şekerim çok düşüyordu. Tuzlu kraker filan yanında taşı sürekli bi şeyler ye canim açlık çok etki ediyor
Melikekrtc1 Haticebasyol43 Canım bende 33+5 deyim benmde düşüyordu doktorumla görüştüm gayet normal dedi bol bol tuzlu ayran iç dedi ☺️ Bu aralar geçti çok şükür. mide yanması arttı sadece 🙈