Zehra2701 Selam kızlar Allah izin verirse bi kızım olucak ve adını Irmak koyucam ama etrafimdaki bı kaç kişi ırmak ismi güzel değil başka isim bulamadın mı gibisinden konuşuyorlar. Sizce nasıl bı isim bana hoş geliyor.. Cevaplayanlara şimdiden teşekkürler 🤗🤗😍
Nrn Zehra2701 cnm herkes bışey dıyor zAten kimse susmuyorkı bende duru koymak istiyorum ama onada bi kulp buldular 🙄aklımda nil beren duru Arya var
NeslihanPiaAbac Zehra2701 bence çok güzel bir isim ama önemli olan sizin içinize sinmesi başkalarına bakarsanız işiniz zor her kafadan bi ses çıkıyor
Burcum Zehra2701 bence çok güzel bir isim ırmak. Mühim olan sizin içinize sinmesi. Bir kaç kişi beğenmesi diye aklınızı karıştırmayın. Gayet anlamlı bir isim😊
NeslihanPiaAbac Zehra2701 demek ki sinizde içinize yüzde yüz sinmemiş yoksa etkilenmezdiniz gibi geldi bana.
Zehra2701 seymen walla canım aynen öyle milletin ağzı torba değil ki buzesin herşeye bı bahane bulur olmuslar.. 😒
Zehra2701 NeslihanPiaAbac benim içime sindi başından beri kızım olacağına öğrendiğim zamandan beri ırmak istiyorum zaten ama hani öyle de söyledikleri zaman hevesim kiriliyor. 😔
seymen Zehra2701 aynen öyle hem içinize sinmiş ne güzel bi daha karışacak kafanız tekrar isim aramaya başlayacaksınız falan.
NeslihanPiaAbac Zehra2701 yok yok hiç kırılmasın gayette güzel bi isim sağlıkla gelsin ırmak kız inşallah💙
Zehra2701 NeslihanPiaAbac kaç haftalıksin bu arada profilinde Mayıs annesi yazıyor bizde Mayıs bebesi olucaz inşallah bebisin kız mı erkek mi 😊
Zehra2701 NeslihanPiaAbac bizde 32+5 iz rabbim hayırlısıyla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah tüm hamisler hayırlısıyla kurtarsın rabbim sagsalim..