Yasemin00 Mervemelisa40 Bende ferro sanol kullanıyorum ama yutmakta zorlanıyorum kapsul oldugu için 🤢
Kvlkgzmerhn Ayy doktorum bana verdi ama kullanamıyorum midemi cok bulandiriyor ilaci görünce otomatik midem bulanıyor artık kan degerim de çok düşük vallahi içemiyorum yaa
poyrazsmom_ Mervemelisa40 günde 2 kere kullanıyorum biraz kansızlık fazla olduğu için.. iyi gidiyor yükseltti değerlerimi