Nagehan1 canım hayırlı olsun. Ben de 34 haftadayım bugün doğum tarihimizi aldık bile. Öncelikle çok sakin ol kötüyü hiç düşünme. Seni çok iyi anlıyorum. Benim de hep tedirginlikle korkuyla geçti hala da devam ediyor. Her dönem kafaya başka bir şey takıyorsun. 28. Haftaya kadar tek gebelikten çok da farkı yok. Hem gelişim açısından hem de zorluk bakımından. Benim zorluk dönemim yeni yeni bu haftalarda başladı. 30dan sonra diyebilirim. Mesela inanılmaz bir kaburga batması yaşıyorum ama herkeste olacak diye bir şey yok. Arkadaşımında ikizi var o yaşamamış mesela. Başka şeyler yaşamış. Benim ilk aylar çok bulantım oldu. 7. Haftada başladı 12. Haftaya doğru bitti. Sonrasında masa başı çalıştığım için belim çok ağrıdığı oluyordu. Ama herkeste olabilir bu. Tabii ki ikiz hamilelik zor kolay değil. Benim doktorumun da hem ikizi hem tek bebeği var. Onun bana dediği şey; iki hamileliği de geçirmiş birisi olarak ikiz gebelik çok zor ama ikiz annesi olmak çok güzel ☺️ Doktorun testler için seni yönlendiriyor zaten ama ben “Dr. Banu Çiftçi” uygulamasını indirdim oradan her hafta hem bebeğim gelişimini hem takvimini takip ediyordum. Orada gebelik çizelgesinde tüm testler, rapor dönemi vs. Yazıyor. Oradan bakabilirsin. İnşallah sağlıkla geçer, sağlıkla büyütürüz yavrularımızı ❤️