Esra0691 Kızlar üç gen sıkıntılı. Faktör V heterozigot, MTHFR A1298C heterozigot, PAI 4g/4g.. hamileliğimin başından beri coraspin ve clexane iğne kullanıyorum. Var mı bu genlere ait arkadaşlar ne kullanıyorsunuz
HasibeKuru Esra0691 ben kullanıyorum canım hamile kalmadan 1.5 ay önce Başladım 32 . Haftaya kadar da kullanıcam 21 haftalığım hergün 1 tane coraspin 100 mg kullanıyorum
EstAr10 Esra0691 merhaba🙋🏼 Benim 7 tane gen mutasyonum var maalesef , bir gebelik kaybım oldu. Oksapar 0,4 kullanıyorum her gün , 12 haftadayız henüz. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah hepimizin🙏