Greyy90 Elif1717 ben bunu 30. Haftamda yaşamaya başlamıştım canım magnezyum ve maden suyu içmeye başladım azaldı o sancılar şu an 35.deyiz
ArzuCnbz Elif1717 Lütfen doktorunuzu bilgilendirin benimde aynı oluyodu doktor hemen progestana başlattı . Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲
Evita Elif1717 ben de ilk defa bu hafta hissettim kasığımda ağrı ama bugünlerde çok iş yapmak zorundayım ondandır diye düşünmüştüm :/ yatıp uzanınca geçiyor.
Deleted5544 benim hiç olmadı şuan 33+2yim ama düzenli oluyorsa sıkıntı. eğer düzensizse yalancı sancıdır rahim kendini doğuma hazırladığı icin olabilirmis