Sumeyraaa Kızlar 7 haftalık oldum bugün tam en ufak bişeyde öğürüyorum kuscak gibi oluyorum ama çok şükür oraya gelmedim daha 🙏🏻Geçen gün makinaya Çamaşır attım içim dışıma çıktı öğürmekten..benim gibi olan var mı ?
Kbrbrfn Sumeyraaa ilk gebeliğimde tıpkı senin gibiydim her an her saniye öğürüyordum kusma sadece bir kez olmuştu. Demem o ki normal,korkulacak bir şey Yok canım 🤗