_Koncuy_ Kızlarr 8+1 gebeliğim var. Sürekli yatıyorum ya da oturuyorum. Bugün biraz ayakta kaldım ondan mıdır bilmiyorum ama kuyruk sokumum çok fena ağrıyor. Daha yeni gebelik olduğundan bir ilgisi var mıdır bilemedim yaşayan bilen var mıdır? 🌹
mysweetbaby _Koncuy_ kuyruk sokumu ağrısı oluyor hamilelikte ama benim 20. Haftadan sonra başladı.sizin daha çok yeni sanki bir doktora danışın isterseniz
Meric1 _Koncuy_ bende de oldu ilk 3 ay riskliydi hep yattım ondan sanırım doktora da söylemedim şimdi biraz geçti. Sırt üstü Çok yatınca oluyor sanki
_Koncuy_ mysweetbaby ikiz gebeliğim var acaba çoğul gebeliklerde erkenden olabiliyor mu onu da bilmiyorum bakayım daha bugün oldu bir iki gün daha devam ederse doktoruma danışayım, teşekkür ederim 😊
_Koncuy_ Meric1 benimde riskli olduğundan yatıyorum oturuyorum hep ama arada kalkıp geziniyorum da. Sırt üstü de pek yatmıyorum düşük riskini artırıyormuş diye duydum ondan hep sağ ve sol tarafa yatıyorum
Dilan-acr DAha yeni başlıyorsunuz 🤭🤭 22 haftalığız kıçımın üstüne zor oturur oldum artık hiçbir şey önermiyor doktor bol bol dinlen diyor ama tavsiye ederim yürüyüş çok iyi geliyor 🤭