Ben de 16 haftalık oldum. Aynı şekilde arada hem kasıklarıma hem de bacaklarla birleşim yerlerime ağrı giriyor. Rahim büyüdüğü için diye düşünüyorum bir de dikkat ediyorum mesela bugün tam 16+0 bugün çok ağrım var ne zaman hafta dönümleri olsa ağrım oluyor hafta ilerleyince hafifliyor. Sizlerin de öyle mi acaba yoksa bana mı psikolojik olarak öyle geliyor.