Dzeyy Sayicitugba 22+4üz hamile kaldıktan sonra 3.5 kilo verdim 2 kilosunu geri aldım daha başladğım kiloya dönemedim yani
Tatlisannedilekk Sayicitugba 18haftalığım 5kilo vermiştim bulantı kusmadan dolayı, 1kilosunu geri aldım
Cansummm Tatlisannedilekk bende bugün tam 18 haftalığım ama hala hissedemiyorum bebeğimi bundan belki 1 hafta önce birkaç kez pıt pıtladı sonra hiç hissetmedim😔çok merak ediyorum korkuyorum da acaba siz de durumlar nasıl?
Busemenekse Mrv__ ben de senin gibiyim canim neyse ki boyum uzun cok farkedilmiyor ama kilo aldıkca insan yememeye zorluyor, yemeyince de tansiyon düsüyor, ben hiç ekmek seker ve tuz tüketmeden aldim bu kiloyu , sanırım her bünyeye farklı etki ediyor :)
Enre Sayicitugba 19+6 günlük hamileyim 60 kiloyla hamileligimi öğrendim şimdi ise 67 kiloyum ilk gebeliğimde 55 le hamile kalıp 75 le doğum yapmistim bakalim bunda nasil olcak
Mrv__ Busemenekse ayy kesinlikle yemeyim diyorum başıma ağrılar giriyor😂😂 doğumdan sonra veririz inşallah canım napalım🤷🏻♀️
Tatlisannedilekk Cansummm cnm ilk hamileliklerde 20.haftadan sonra düzenli hissediliyormuş genelde ama her insanda bir olcak değil tabi.. ben 17haftalıkken hissetmeye başladım sanki bişey kayıyo gibi oluyor, baloncuk patlıyor gibi, bazende gıdıklanma kıpırdanma gibi hissediyorum
Cansummm Tatlisannedilekk ne güzel azıcıkta olsa hissetmeye başlamışsınız darısı başıma diyorum ☺️İnsan hissetmek istiyor ve bilsem de 20 li haftalarda net hissedeceğini gene de endişe ediyorum hissedemeyince. Allah sağlık versin napalım kıpır kıpır olacağı günleri bekliyorum dört gözle 💕
Tatlisannedilekk Cansummm oğlum çok hareketli benim, ultrasonda da hiç durmuyo kıpır kıpır doktorum çok zorlanıyor ölçümlerini yaparken🤭😀 hiç sıkma canını kuzum hissedersin inşallah tez vakitte🤗 inşallah sağlıcakla alırız bebişlerimizi kucağımıza
Dilan-acr 22 olduk komşumuzun tartısı doğru ise dün tartıldık 59 çıktık 🤦🏽♀️ 51 le başlamıştık 😬😬 ben kilo almam diyordum fena aldımmm 😂😂😂