Merhaba hanımlar ben 7+3 günlük hamileyim sağlık ocağına kayıt yaptırıcam yarın ama bnm mahallem farklı eski kayıt olduğum yere gitsem bakarlar mi kan testim yapıldı hastanede gitsem gene test yaparlar mı birde ultrasonda bakıyorlar mi sağlık ocağında kayıt için bisy istiyorlar mi acaba teşekkürler şimdiden 🤗