nurella42 Merhaba 9+5 haftalık hamileyim ara ara mide bulantılarım oluyordu dün sabaha kadar baş dönmesi yaşadım çok tedirgin oldum sizlerde de bu tarz şikayetler var mi
Eemmyy nurella42 merhaba😊 Bizde 8+1 olduk🤗 O bulantılar baş dönmeleri hep war bende. Üstüne iştahsızlık We halsizlik de war😕
Deletedmom191 nurella42 5+4 üz 4+5de kese gördük 11 mayıs kalp.atisina çağırdı 30.aralık doğum gözüküyor 25mart bat bu 3.gebelik diğerleri kalbi durdu inşalalh bunu kucagima alırım iğne ve aspirin kullaniorm birde alttan Progestan bendede ara sıra adet oluck gbi hisler oluo kasikta ama progestan düzeltti hafif oluo birde midem sürekli yanıyor göğüsler sisio inio sizlio ara sıra o kdr sizin nasıl gecio🥰
izmirlih35 nurella42 merhaba 9+3 mide bulantısı acıkınca oluyor ara ara kasıklarda batma onuncdoşında çok şükür iyiyiz 🤲
Bekliyoruz123 Eemmyy merhabalar benimde 8+2 👏 mide bulantılarım olmuyor mide yanmam oldu ama rahatsız etmedi. Göğüslerim aşırı hassaslaştı. Sizin nasıl geçiyor hamileliğiniz.
nurella42 Eemmyy bendede hep vardı canım da baş dönmesi sabaha kadar geçmeyince korktum biraz kansızlık tansiyon gibi sebepler olur diye acile gittim şükür birşey çıkmadı herşey iyi denildi 🤲🏻
Eemmyy Bekliyoruz123 bende aşırı bi mide bulantısı iştahsızlık halsizlik arada bir kasık ağrısı war😕 sizin ne güzel bulantınız yokmuş
Rumeysaaa 7+3 olduk😇 açıkınca asırı derecede mıdem bulanıyorr yemek yıyıncede yanıyorr onun harıcınde bı sıkıntımız yok çok şükür arada kasıgımda batma oluyor normel olarakk..
nurella42 Rumeysaaa evet kasik batması bende de çok oluyor eee içimizde bir can oluşuyor rahim genişliyor az az olması çok tedirginlik vermiyor
nurella42 Deletedmom191 inşallah meleklerimizi hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız şükür benimde güzel geçiyor hattanen güzel günüm bu gün mide bulantım artık azalmaya başlıyor 9+5 oldum artık azalsın 😊 11 mayısa benimde var canım güzel haberler alırız 🤲🏻🤲🏻
MMutluanneeee Deletedmom191 benimde 3.gebeliğim bana iğne olacağımı söyledi ama daha henüz vermedi her gün mü iğne oluyosunuz
nurella42 izmirlih35 kasık agrım benimde var bu ara genişler büyüdükçe sen en son ne zaman gittin canım doktora
izmirlih35 nurella42 nurella42 evet Rahim genişlemesindenn oluyormuş her zaman değilde ara ara bazende belim çok ağrıyor. Ben 23 nisanda gittim canım eb son şimdi 12. Haftayı bekliyorum
5naz 8+5de benim bulantı koku hassasiyetim çok var midem yanıyor bişiy yiyince de zaten iştahım yok 4kilo vermişim bu vakte kadar maden suyu içiyorum o Biraz iii geliyor midem e ama zararı olur mu bebeğe bilmiyorum bilgisi olan var mı
izmirlih35 5naz gerçek madem suyu içerseniz bir şey olmaz öneriyorlar. Ama doğal maden suyu olsun mineralli su değil. Bide günde 1 tane için 😊 bende her gün içmeye özen gösteriyorum bir ince dilim limon atıyorum beni çok rahatlatıyor.
nurella42 5naz maden suyu içmek iyi diye okumuştum canım sonuçta mineralli su ama tabi yine doktoruna sormak lazım
Lara44 5naz olmaz canım doktorlar da günde 1 maden suyu öneriyor içine bir iki damla limon sıkarsan daha iyi gelir
5naz izmirlih35 normal su bile içemiyorum ben hemen midem kötü oluyor çözümü maden suyunda buldum bide aşırı yorgun hissediyorum bunun çözümü yokmu acaba bide koku hassasiyetinin maf etti en seylerin bile kokusu çok kötü geliyor