Merhaba güzel anneler, 33+4 ikizlere hamileyim . Biri erkek biri kız. Ama son zamanlarda aklıma takılan bir durum var. Oğlum çok fazla hareketli ama Kızım neredeyse hiç hareket etmiyor. Bazen hıçkırık tutuyor bazen kendini top gibi yapıyor sağ göğsümün altına toplanıyor o esnada ben de inanılmaz bir kaburga batması oluyor. Nefes dahi alamıyorum. Geçenlerde 2 gün üst üste arabayla dışarı çıktık. Ve farkettim ki arabada kendini top gibi yapıp yukarıya dayanıyor. Nefes dahi alamıyorum canım çok açıyor. Çok korkuyorum bi sorun mu var? Neden kızım hiç hareket etmiyor. Bu yukarı dayanmalar stres belirtisi mi nedir. İkiz hamilelik yaşayanlar cevap verebilir mi?