Canan_T Kızlar merhaba,hamilelik surecimde ust dudak kisminda koyu kahve lekeler olustu, nasil gecer bir fikriniz var mı?
Busimss Canan_T güneş kremi kullanman gerek yoksa çoğalabilir. Ayrıca hamilelikten sonra geçiyor diyorlar ama bilmiyorum.
Yasemin00 Canan_T Gozdeozn Eskiler doğumun ardından yüzlerini hemen terli terli saçlarıyla yüzünü silermişti yüzlerdeki leke gitsindiye çevremde bir çok kişide böle diyor ama ne kadar doğru bilemem bana saçma geliyor olsada bu tarz seyler .🙄
NihalBurak Benim de ensemde çıktı yuvarlak yuvarlak 4 5 tane yüzümde ki sivilceleri hiç söylemiyorum 🤦🏼♀️
Canan_T Aysegul7 benim 32 haftamda cikti .Erken dogum riskim vardi nidigard kullandirdi doktorum 4 saatte bir o da ates yapti bende o atesin etkisiyle olusmus bebegimin derdinden yuzumu gecen hafta farkettim normale donunce.
nurcin-ruya Canan_T canim anneme sordum benimde butun cenem ust dudak komple kahverengimsi kurudu da baya batil gelebilir belki annem dogumdsn sonra sacini yada terimi sür dedi geciyomus batil matil ben yapicam o bi kesin 😀🤰🏻
Canan_T nurcin-ruya Onu ben de yapacagim batil inanc falan diyorlar ama napim cozum icin deneyecegim.
Zynp01 Canan_T bu sırrı herkesle paylaşıyorum 🤗🥳 expigment,hipokort ve acnelyse tabi ki doktora sormadan kullanmayın kuzenim doktor o kendine kullandı 1 haftada geçirdi. 3 ünü karıştırıyorsun nohut kadar yüze sürüyorsun çok dikkatli olun fazla sürersenz yanıklar oluşur doktor eşliğinde kullanın
Canan_T Zynp01 cok tesekkur ederim💖daha dogumum gerceklesmedi 37. Haftaligim hamilelik surecinde kullanilabiliyor mu bu karisim.
huriiye Merhaba kızlar, benim de yüzüm de çok fazla sivilcelenme oldu, neler kullandınız önerileriniz nedir
Busimss Canan_T bende solenta kullanıyorum hamilelere özel olandan kullanmadan önce sadece alnım da hafif birşey cıkmıstı oda güneşte durduğum icin başka da oluşmadı Şükür