Ben mozaike gittim falan devlet hastanesi gibi pek hoşuma gitmedi çok sıra bekleniyor koridorlar çok dar İlkay hanıma gitmiştim sonra evime yakın diye defneyi tercih ettim belki orası daha iyidir ama ben burda yapacağım Allah iyisine denk getirsin tercihim defne oldu Hülya hanıma gidiyorum sakin iyi biri 😇