Kizlar merhaba 🌸
Kocaeli belediyesi süt kartı veriyormuş 6 aydan sonra 6ay boyunca sanırım her ay yanılmıyorsam 20 TL süt parası yüklüyorlarmış. Bana geçen mesaj geldi süt kartınız hazır diye bugünde teslim ettiler. Daha önce bi posta okumuştum süt kartını bilgim vardi ama başvuruda bulunmamıştım sasirdimda açıkçası ama yinede sağolsun belediyemiz ☺️
Eger Kocaeli’de oturuyorsanız size gelmediyse belkide ihtiyacı olan vardır diye bilgi amaçlı paylaşmak istedim ❤️