Merhaba kızlar gebelik şekerim var hastanemde kendi doktoruma değilde o gün nöbetçi olan doktora görünmüştğm gebelik şekeri olunca haftayı tamamen doldurmasını beklemeyiz 38de alırız dedi. Ben normal doğum istiyorum nasıl olacak dediğimde dua et 37 de başlasın sancıların dedi. Etrafınızda gebelik şekeri olup bu şekilde doğuma erken alınma durumu oldu mu bilginiz var mı?
Bir de aklıma takılan durum şu 38 de sancım açılmam vs olmadı suni sancı verip normal doğum mu denenir o şekilde normal olur mu
normal doğumdan korkuyorum sezaryen doğumun sonrasından 10 kat daha fazla korkuyorum 🥺🥺