Tugba3466 valla senin gibi bende merak icindeyim çikolata yedim gittim kıpır kıpırdı gel gelelim doktormuz ben 16 haftalıkken söylüyorum dedi bizi geri yolladı 😔😔ayın 15inde gidecem bakalım nasip olursa o zaman 17 haftalık oluyor sen öğrenmedin herhalde kuzum