sryvzozgn Kızlar merhaba 35+4 haftalık hamileyim bugün ara ara tansiyonumu ölçtüm normale göre biraz yüksek diyor cihaz endişelendim doktoruma yazdım ama daha cevapta vermedi sizede sormak istedim. 16:10 138 85 84 16:50. 126 92 84
sehrikarabulut sryvzozgn canım tansiyon yüksekliği iyi değil en fazla 12 8 onada yüksek diyolar sen doktornla iletişme geç bian önce tuzu bırak limonlu su içtinmi düşürr belki
sryvzozgn sehrikarabulut görüştüm doktorumla oda aynısını söyledi yarın tetkiklerim yapılacak istirat etmemi ve bol su içmemi söyledi teşekkür ederim canım
Kbr-8086 Benimde 34.haftadan beri tansiyon problemim var o zamana kadar ara ara yükseliyordu şu an 38.haftadayim ve hala takip ediyorum günde 4 kez falan olcuyorum çarşamba doğumum olacak inşallah normali beklemeyelim riskli dedi doktorum 13 ten aşağı düşmüyor 14 civarlarında şu an 14.9 -9.0 olduğunda hemen hastaneye geciyorsunuz dedi doktorum çözümü de ben limon içiyorum ve bol su tüketiyorum
sryvzozgn Kbr-8086 bende limonlu su içtim ara ara kontrol ediyorum hayırlısı inşallah bizde 38 haftaları görebiliriz sağlıkla
Kbr-8086 sryvzozgn görürsunuz inşallah siz evham yapmayın ve bol su tüketin ve kontrol altında olun sağlıkla sihhatle kucaginiza alırsınız inşallah bebeginizi