arzu6129 İlk 3ay iştahsızlık normal mi hiç birşey yiyemiyorum bu ne kdr daha böyle gidecek. 9+4 üm 😢🙏
Betul55 arzu6129 normal canım en sevdiğin şeylerden bile tiksinebiliyorsun ben beş kilo vermiştim ilk aylar canını sıkma vücudunu besleyici şeyler tüketmeye bak
Ozlm1240 Benimde aynı şekilde canım bişey istemiyor zorlamaya çalışıyorum ama korkuyorum yemeyince bişe olur gelişimine diye 😒