Seydadvc 12 gün önce yerleşme kanaması olur mu ? Acil cevap verırsenız sevınırım ben yumurtlama kanaması hiç yaşamadım
Tugce1803 Seydadvc olması çok düşük ihtimal. Önceki aydan hamile kalmış üstüne görme yaşıyor olmanız gerekiyor. Dediğiniz daha çok yumurtlama kanamasına benziyor. Bugünleri değerlendirin
Cicilibicili Seydadvc yerleşme için erken gibi. Yumurtlarken de bazen böyle lekelenmeler oluyor. Bu günleri değerlendir canım
Minikmucizemizz Seydadvc bende bu ay yasadim kanama buyuk ihtimal yum kanamasiydi adetime daha var sonucu bilmiyorum tuttumu
SnFk Seydadvc yerleşme kanaması hamileliğin ilk 8-13. Haftaları arasında görülür. Fakat hamilelikte hiç bir kanama normal değildir.
Seydadvc Cicilibicili ama 3 gün ara ara kanama. Oldu ve bugün kanama durdu değerlendirsem desem geçmi kaldım 12 si adet günüm lütfen cevap yazarsanız sevinirimmm
Tugce1803 Seydadvc yoo spermler 3 gün yaşıyor önceki değerlendirdikleründe olur bugünler de de gün aşırı devam et