1prens1prensesannesi_ Kızlar nst ile ilgili çok bilgim yok.. Bebeğin kalp atışı bir kaç kez 170 180i gördü ama sancım vs yok. Doktor baktı herhangi bir sıkıntı yok dedi.. Kalp atışı düzeyi normal mi sizce??
Beto52 1prens1prensesannesi_ Normal değil diye düşünüyorum çünkü dün aynısını yaşadık bütün gün hAstanede kontrol altında tuttular 140lara düşene kadar nst vs çekildi
ktnzehra49 1prens1prensesannesi_ normal bence bizim sürekli öyle hatta ebe kızında aynı doktorun gibi hareketli arsız diye geyik yapıyo 😊
1prens1prensesannesi_ Beto52 normalde 130 140 15 felan bir kaç kez 180 i gördü 2 yada 3 kez 37.haftamdayım. Ama herhangi birşey yok dedi bana da tuhaf geldi çok şükür hareketlerin de herhangi bir sorun yok şuan ama endişelenddim açıkçası
Beto52 1prens1prensesannesi_ belki düzelmiştir canım seni panikletmek istememiştir ya da bilemiyorum. Neden olurmuş bir şey dedi mi peki
1prens1prensesannesi_ Beto52 hayır birşey demedi.. Sancıya felan baktı sancı kasılma vs yok sorun yok dedi