Kubrasnyrt ezgygt bende 8+4 sata gore mide bulantisi cok kotu gunun her saati yasiyorum canim gece uyandigimda su ictigimde sabah ayni sekilde aksam ustu oglen bir anda geliyor mutfaga giremiyorum ki ben yemek yapmayı ve yemegi cok seven biri olarak mutfaga adim atamiyorum hersey kokuyor burnuma esim hazirliyor sagolsun benimde seninle ayni zamanda basladi hala devam ediyor cok kotu bir his Allah yardimcin olsun 🙏
Kubrasnyrt merveandkoala bendede usume olarak basladi 6.ci haftada bi anda bulantilarim basladi simdide sicaktan yaniyorum :)