Userkbr Kızlar selam. Geçen ay çok ümitlenmiştim postlarımda var 8 gün gecikmenin ardından adet olmuştum ilk defa böyle Bi düzensizlik oldu geçen ay. Bu ay da 10 mayısı bekliyorum adet olmak için sizinle ovülasyon testlerini paylaşmak istedim görüşlerinizi almak istedim çünkü Bi türlü çözemedim şu ovülasyonu 🤷♀️ https://imgyukle.com/i/rLYGuM başından beri hepsi bu ve https://imgyukle.com/i/rLYe1A buda son yaptığımı daha yakından çektim.. Aşırı gaz sıkıntısı yaşadım 1 haftadır. Oruçtan mı bilmiyorum böbrek taşı düşürdüm onun mu etkisi ama Bi ümit bakalım bu ayda bekliyoruz adete 7 gün kaldı..
Gull2110 Userkbr evet henüz yumurtlama olmamış ama yakındır koyulaşmış çünkü baya devam tam ikiside aynı koyulukta olduğunda o günleri eşinizle değerlendirin
Mucize_istiyorum22 Tugce1803 slm canim uzun zamandır yoktum buralarda nslsin gebelik var mı inşallah vardr🙏
Tugce1803 Userkbr evet koyulaşma var ama daha olmamış canım bol bol incir ye prolaktin sorunu yoksa havuç da ye mutlaka
Userkbr Tugce1803 bunu bilmiyordum ya öyle yaparım artık bide pko var deli ediyor bni 😂 ileri derece değil ama sonuçta var yani
Tugce1803 Userkbr pko varsa hayıt çayı içsene ben içtim bu ay hem rahmi gebeliğe hazırlıyor hem de adeti düzene sokuyor
Tugce1803 Userkbr adet olunca başlıyorsun kimisi yumurtlama görünce bırakmış kimisi adet günü bırakmış. Ben adetime 4 gün kala bıraktım canım. Sen istersen yumurtlama görünce bırakırsın☺️