Kızlar günlerdir beklediğimiz bebeğim geldi:) öncelikle 9 ay boyunca hamileliğim çok güzel geçti hiçbir problem yaşamadım. 28 Nisan sabahı nişanım geldi kanlı sümüksü bir yapıdaydı. Saat 11 gibiydi.Doktoruma haber verdim fotoğrafını istedi attim. Biraz bekle tekrar gelirse haber ver dedi. Her tuvalete gitmemde kan geliyordu doktora ilettim bu durumu. Tabi o ara hafif adet sancısı gibi belirti var ama asla beni okadar rahatsız etmedi.Daha sonra doktorum beni hastaneye yönlendirdi. Gittim hastaneye saat 14.30 du ebe açıklığıma baktı 3cm açıklık var bugün doğurursun dedi. Ben çok telaş yaptım o ara koranadan dolayı da kimse yok yanımda bitek eşim vardı. Neyse ebe beni hazırladı önlük falan giydirdi kan tahlili lağma yaptı suni sancı verildi doktorum da geldi o ara. Epidural ister misin dedi. Bende çok korkuyordum daha önce ablam da epidural ile doğum yapmıştı çok rahat oluyo yaptır demişti. Doktorum da ilk doğumum olduğu için epidural öneririm dedi. Benden tamam dedim . 4 cm açıklık olana kadar bekledik. epidural yapıldı. Hastaneye gittiğimde epidural için sadece 1 cm açılma olması için bekledim beni yoracak hiçbir sancı çekmedim. Neyse saatte 1 açılmalar artıyordu ama ben hiçbirşey hissetmiyordum. Çok rahattım 10 cm açılma oldu saat 19.03 te de bebeğim dünyaya geldi. Hastaneye gittiğimden itibaren benim canımı acıtacak tek bir an bile yaşamadım epiduralin etkisiyle. Tek sıkıntı narkozun etkisi geçince dikişlerin acımasıydı. Dikişler beni çok rahatsız ediyor.Şuan 5.günümüz biraz daha toparladım çok şükür. Size tavsiyem epidural ile doğum düşünürseniz çok rahat birşey sancılarla yorumluyorsunuz bebek doğunca bir tık daha fazla enerjik olabilirsiniz. Benim hikayem de bu kadar 9 ay boyunca beni hiç yormayan bebeğim doğum anında da yormadı sağlıkla kucağıma aldim darısı bekleyen tüm annelere olsun :)